Cap de setmana 7/8/9 Octubre - Tramuntana

Ja veig que dissabte em perdré una bona oportunitat [bonk] . Si diumenge encara queda alguna cosa i puja algú, m'apunto!
 
not dijo:
Carles millor vine a Sant pere amb els novatillus (m'incloc).... jo i altres estarém patint la tramuntana allí... Pals es per homes...

Ok.

Companys, companyes, m'acaben de dir que el cotxe no me'l tindran a punt fins el 14. No puc oferir el remolc, doncs, a qui els hi havia dit. [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

Al menys, no amb el meu cotxe.
 
un pequeño video del amigo sergi espinosa, a sant marti d'empuries:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
enrik dijo:
Yo no ho entenc, no sembla que fagi molta castanya per anar amb vela petita, no?

Gas!


Als videos y fotos sempre sembla que hi ha menys vent que el que hi ha, bastante menys. Sant Martí pot ser un bon refugi pero si està amestralat entra ratxejat, ha de estar nord pur o gregal. Es monta sobre gespa i a sota els abres, un luxe, a l'hivern s'aparca super be, a l'estiu el parking és de pagament.

Dissabte Pals te pinta de estar molt fort, per gent experimentada. Diumenge igual és bon dia per provar-ho gent amb nivell però que no hi ha anat mai (waterstart, jibe super dominats amb vent fort imprescindible, experiència amb onades molt recomanable, sobretot entrada i sortida ràpida amb trencant).Tot i que hi haurà menys vent però probablement més onada, que potser és el més perillos. S'ha de veure.

A L'Estartit crec que entra be per surfejar si es nord o nord-W, però potser més ratxejat que a Pals, no hi he navegat mai.

Jo pujaré a Pals dissabte a mig dia (tinc boda el día abans, son ganes de tocar els collos, ¿perquè s'hi casa la gent?) i em quedaré diumenge (ara te pinta que aguantarà, tot i que més fluix). Dissabte pot ser brutal [big-laugh] Val la pena anar-hi encara que sigui només per veure-ho.
 
carlesmicro dijo:
not dijo:
Carles millor vine a Sant pere amb els novatillus (m'incloc).... jo i altres estarém patint la tramuntana allí... Pals es per homes...

Ok.

Companys, companyes, m'acaben de dir que el cotxe no me'l tindran a punt fins el 14. No puc oferir el remolc, doncs, a qui els hi havia dit. [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

Al menys, no amb el meu cotxe.


Collons fins al 14? que has fet sinistre total???? [bonk]
 
pujarem a sant pere o sant marit si cal si esta massa fort anirem a pals a mirar...
 
not dijo:
gemma79 dijo:
Doncs jo crec que pujaré diumenge, que estarà millor pel meu nivell. Dissabte serà patir, i per estar-me tota l'estona a pet d'ones no em val la pena.

Igual no es tant!!!! vinga valenta! jo tambe preferixo 25-30 maxim...


Per ara, em convenç molt més la previ de diumenge (més apropiada per mi i per tots els que us definiu com a novatillos).
 
A veure que passa de fer puc anar tan dissabe com diumenge.

Jo no tinc menys de 4.5 o sigui que 40 nusots ja es massa... [smilie=gaydude.gif]

De fet no9 tinc criteri amb 4.5 que navegueu? de 25 a 30 nusos? [smilie=gaydude.gif] Es que fa tan temps que no la faig servir.....

EL que no entenc es perque dona mes vent a snt pere que a leucate, aixo no cuadra...
 
si aixo es lo raro. per cert suposo k no funciona l'anemometre de port x k esta marcant 60-64 nussets de N
 
not dijo:
Collons fins al 14? que has fet sinistre total???? [bonk]

Em sembla que el sinistre total és al taller! És un concessionari oficial que s'ha reestructurat, i em sembla que s'han passat amb la reestructuració.
En fi. A veure què faig. He mig quedat amb un company del búnker. A veure si m'hi puc afegir.
 
A veure una cosa, parlo desde el desconeixement... per st pere al windguru marca 40 ala ratxa(exagerat¿?) algo més de 30 de mitja. Al Baston la predicció no arriba a 30 nusos(pero casi) y finalment al windfinder esta tb sobre els 30 nusos. Voleu dir que les prediccions son a la baixa i que un cop allà estarà més fort¿?
Amb quin tamany de vela es navegar amb 30 nusos???? pq he vist vídeos on van amb més de 6mts amb 40knots i altres amb veles de 3 i algo metros on no hi han ni 20knots

Yo em considero novatillo, planejo bé, m'engaxo de sobres, el water diguem que bé i el jibe algún cop el faig sense anar a l'aigua... portaré 94L i 4.9 que es lo més petit que tinc, no tinc tanta por a les condicions, crec que es podrà navegar y si estar molt hardcore esperarem a que baixi, no us ho penseu tant que aquests dies marquen "un antes y un después"!!!

A St Pere qui hi haura?

- Not
- Enrik
...

Quines ganes de pallissa tinc jejeje

Gas!
 
Amb 30nussos de mitja jo vaig perfecte amb 4.7 i 85l pes 75kgs.

si es una mínima de 30 nussos amb ratxes de fins 40, 4.0 y 75l

4.9 i 95 per mi es per 25 aprox, per`si està entre 25-30 amb el material que portes es pot aguantar.

també depen molt de la 95 que portis si te un rang ampli per abaix o no...
 
Jo aniré amb 80 litres i 4 metres divendres i el dissabte lo mateixa tabla però crec que 4.7, jo tampoc ho tin clar quina vela... [sherlock.gif]
 
radjo dijo:
Amb 30nussos de mitja jo vaig perfecte amb 4.7 i 85l pes 75kgs.

si es una mínima de 30 nussos amb ratxes de fins 40, 4.0 y 75l

4.9 i 95 per mi es per 25 aprox, per`si està entre 25-30 amb el material que portes es pot aguantar.

també depen molt de la 95 que portis si te un rang ampli per abaix o no...

Gràcies per la info i les referències, es una F2 vibe 94L del 2009(la antiga spice). Ho probarem!

Ara estava llegint una crònica meva del juliol del 2010 on vaig navegar a Leucate passadisim de taula i vela i he recordat el que vaig patir i lo content que vaig acabar aquell dia, quins grans records!!!!
Sesió hardcore a Leucate

Les condicions no seràn les mateixes, però segur que les sensacions seràn semblants!!!

Gas!
 
eric, si no sopla en sant pere tira hasta port, esta al lado y entra mucho mejor.
si te quedas donde la playa es un spot facil y seguro.
 
Volver
Arriba