Cap de setmana 16/17/18 Setembre

Eole des de les 12:00 fins a les 15:30 molt bé amb 5,5 i 105l, amb una mica de pluja i traje d'hivern (temperatura de l'aire de 14 graus. Estava més calenta l'aigua!). Després ha parat.
 
en port de la selva toda la tarde con 4,5 / 78L y una ola muy divertida
al principio un poco corto y al final pasadisimo
eso si, con lluvia a ratos y 10° en el coche a las 18h [sorprendido]
 
sos4l dijo:
en port de la selva ....10° en el coche a las 18h [sorprendido]
C-llonns! I jo que ahir diissabte anava amb padel que em va deixar en xavi de windiscovery amb bañador i suant [47.gif] . Per cert, ja he fet el canvi de rocket 145l a rocket 125l i provada ahir amb 14-16 nusos de 18.00 a 20.00 a cabrera.Sorprès de la diferència en el pas d'onada [platano2] .Ara,a la mínima errada orsa. Llàstima no haver pogut pujar avui amb vosaltres a frança [smiley_1140.gif]
 
yo tuve un problema doméstico y al final no he navegado, a mi perro bosco el sábado por la mañana un perro le pegó un mordisco en los testículos, 4 grapas lleva el pobre en los testículos, en fin, nos quedamos con él el domingo.... en fin a ver si mojamos el finde que viene...
 
hombte yo creo k n Francia havia alfo mas de 18-20 por k yo fui con 5'8 i 84 i estuve al punto de montar 5'2.
luego se cago i toco patearme medio etang pero al final salio el sol i entraron los 30 nudos prometidos.
 
según el baston ayer en leucate:
 

Adjuntos

  • Dibujo.PNG
    Dibujo.PNG
    61,8 KB · Visitas: 282
Eric / wind dijo:
joant dijo:
Llàstima no haver pogut pujar avui amb vosaltres a frança [smiley_1140.gif]
Joan, el proxim cop que pugem, si queda lloc t'aviso.
Vaig amb en Carlesmicro, company del Bunker i com que te remolc, crec que hi cabria el material de 3 si simplifiquen.
3 en un cotxe sortiria a 25€ anar i tornar de Leucate, crec que val la pena.
Voler pujar , ja volia. La sargent és qui no volia [meparto]
 
xavicdq dijo:
doncs diumenge va funcionar pals. vaig navegar 2 horetes amb twinn 90 i 4.7

avui port amb 4.0 bé al ppi i després s'ha desfassat x 3.5..... però hem pogut surfejar. no ho havia fet mai a port!!!! mooolt béee


Xavicadaqués, abans de res moltes gràcies a tu i el teu amic (Yuma es diu no?) per parar, del màstil partit era jo, no estava per salutacions en aquell moment. El molt fill de sa mare va petar en el millor moment (que guapo estava!!), però per sort va ser allà, a Pals hagués estat un marron de la hoooooostia! Després vaig montar 4.0 però ja es va desfasar.

El dia anterior, dissabte, no vaig disfrutar gaire, molt ratxejat, pluja, núvols i fred (i jo "de corto", brrrr, quin fred), però almenys es va mullar la 74 litres i es va escalfar pel dia seguent. Quan va funcionar Pals diumenge? perquè vaig estar pendent tot el dia i no semblava que hagués de entrar.... bé, millor per lo del màstil... [rotofacepalm]
 
Volver
Arriba