Cap de setmana 16/17/18 Setembre

I per demá que nanus??? entrará garbi o no? jo puc escaparme pero només fins les 16h [bonk]
 
Igual per velotessssssss [windsurfing.gif] pero esclar com aquesta gent nomes vol navegar amb veles de 5m donçs................. [cheer.gif]
 
alextxell dijo:
Igual per velotessssssss [windsurfing.gif] pero esclar com aquesta gent nomes vol navegar amb veles de 5m donçs................. [cheer.gif]

Este es el único deporte ande se "farda" de tenerla mas pequeña.... [big-laugh]
 
Eric / wind dijo:
Per cert, crec que anuncien pluges pel cap de setmana, especialment el diumenge. :(
Espero que no sigui veritat o més d'un no podrá fardar de tenir-la petita. :roll:
Eric! no te preocupes, que en Leucate tambien se navega con lluvia [big-laugh]
(en leucate y donde sea, mientras no haya rayos [sorprendido] )

Leucate con 40n de SE y lluvia, marzo11
192736_140450446022354_100001721987090_236476_3193573_o.jpg
 
sos4l dijo:
Eric / wind dijo:
Per cert, crec que anuncien pluges pel cap de setmana, especialment el diumenge. :(
Espero que no sigui veritat o més d'un no podrá fardar de tenir-la petita. :roll:
Eric! no te preocupes, que en Leucate tambien se navega con lluvia [big-laugh]
(en leucate y donde sea, mientras no haya rayos [sorprendido] )

Leucate con 40n de SE y lluvia, marzo11
192736_140450446022354_100001721987090_236476_3193573_o.jpg

Com mola 40n i mar pla!
 
not dijo:
sos4l dijo:
Eric / wind dijo:
Per cert, crec que anuncien pluges pel cap de setmana, especialment el diumenge. :(
Espero que no sigui veritat o més d'un no podrá fardar de tenir-la petita. :roll:
Eric! no te preocupes, que en Leucate tambien se navega con lluvia [big-laugh]
(en leucate y donde sea, mientras no haya rayos [sorprendido] )

Leucate con 40n de SE y lluvia, marzo11

Com mola 40n i mar pla!

perfecto para formula!! [meparto]
 
veig que la gent esta molt calenta aquest cap de setmna [heavy] [heavy] , jo estic pendent a veure la previ pero si que es veritat que per Diumenge i ha previ de tramontana i sant Pere te pinta que entri per també ploura segur, no se que tal es comporta la pluja amb la tramontana a St Pere.

Estaré al cas de veure que feu, ja que tinc ganes de material petiti ja que la taula de eslalom la tinc molt suada!!!!

Radjo passame un mp de tus apellidos para buscarte en el facebook!!! para ver las fotitos,,
 
not dijo:
126l i 4.7? [bonk] i que peses? [meparto]
68 kg jaja

Pero bueno, carril endavant, vela tensada i botavara baixa i a volar!

Per cert, amb 126l quan d'alt puc saltar? Jo he aconseguit aixecar una miiiica la aleta, però poc més..

Ara estic en la decisió de adquirir una 95l o comprar una 7.7-8.0 per l'hivern a Barcelona…

Bon vent
 
wind-carlos dijo:
not dijo:
126l i 4.7? [bonk] i que peses? [meparto]
68 kg jaja

Pero bueno, carril endavant, vela tensada i botavara baixa i a volar!

Per cert, amb 126l quan d'alt puc saltar? Jo he aconseguit aixecar una miiiica la aleta, però poc més..

Ara estic en la decisió de adquirir una 95l o comprar una 7.7-8.0 per l'hivern a Barcelona…

Bon vent

Puedes saltar hasta el infinito si pillas la rampa adecuada [ojos]
 
ok, jo piro a França. Dissabte turisteo i diumenge tramontana amb pluja, no se si amb pluja arribara a Catalunya pero en França es segur.
Que tingueu sort els que us quedeu.
 
Volver
Arriba