Campings/spots SantPere/Empuriabrava: Com ho veieu?

Que Camping es mejor [fcp] si es demasiado grande, salida a la playa, etc... yo solo he ido al Gaviota y lo voy a dejar a partir del 1 de septiembre.

La Gaviota

Almata

Laguna
 
not dijo:
deberia quitar las bicis y meter todo el material de win en la lanza de la CV.. [applaudit]

Pero clar es lo que tiene tener familia...
jajajjaa siempre te queda la opcion de poner una baca a la caravana [bonk]
 
fersan dijo:
Que Camping es mejor [fcp] si es demasiado grande, salida a la playa, etc... yo solo he ido al Gaviota y lo voy a dejar a partir del 1 de septiembre.

La Gaviota
Almata
Laguna

Los conozco los tres, aunque mis referencias no son de la misma época, y de precios no hablaré para no equivocarme, supongo que están en la web ...

La Gaviota: Fui durante algunos años antes de las reformas, había peña, ahora no se ... encuentro un paseo demasiado largo desde el camping al agua, y desde el camping no se ve el mar (a no ser que subas al terrado encima del bar), que para mi es vital !!!

Almata: Sólo estuve una noche en Agosto hace años, cerca de la playa ... huimos al día siguiente por el follón que había por la noche, estábamos en la zona de paso hacia el chiringuito, no había quien durmiese ... aunque a lo mejor os gusta !!! No he vuelto a probar.

Laguna: Es donde voy ahora. Mucho guiri (NL y D) y jubilados a tope en temporada baja que se esfuman en verano, las parcelas de delante del mar son de fábula, estás prácticamente en la playa aunque tienes una franja de hierba para montar y dejar el material. Es fantástico estar en tu parcela a la sombra, comiendo, leyendo o lo que sea y controlando si la gente empieza a planear para no llevar el material en vano, aunque sean sólo unos 60 m. !!! Hay relativamente poco surfer - Playa menos congestionada que los otros dos, se navega más tranquilo. Si hay principiantes la Muga es ideal, similar a la Gola del Fluvià en el Almata. Hay una escuela y alquiler con monitores alemanes (no puede compararse a "La Wind" del Aquarius. El térmico entra perpendicular a la playa y se navega bien, tal vez algo más flojo que más abajo, aunque eso nunca se puede certificar ... con Gregal, Levante y vientos del sur ("el Calent") no hay problema, pero la Tramuntana es muy terral y es imposible navegar bien por la perturbación que crea el enorme bloque de apartamentos de Ampuriabrava que provoca rachas y roladas incontrolables, a no ser que te dejes caer hacia els Aiguamolls, pero luego hay que remontar y se acaba andando ... Me gusta el entorno, mirad el Google Earth. Estás cerca de la Platja Salvatge (gregal), y "menos lejos" de Port de la Selva (tramuntana) si te apetece moverte ... Tiendas: no se pueden decir nombres que se borran !!! pero tienes una en Empuriabrava (a tiro de bici) y una gran superfície a la entrada de Figueres (10 min en coche) aunque cada vez tiene menos cosas de windsurf. En Empuriabrava hay también un alemán, Oli, que repara muy bien las velas. Sumando pros y contras es el que yo elijo, pero cada uno tiene su escala de valores ...

Bufffffff, vara rollo os he soltado !!! Y no tengo comisión eh?

Por que no te das una vuelta para que te ayude a decidir ??? Los tienes cerca.
Suerte en tu elección, igual nos encontramos. (por cierto ... por qué dejas La Gaviota ???)
 
fersan dijo:
Que Camping es mejor [fcp] si es demasiado grande, salida a la playa, etc... yo solo he ido al Gaviota y lo voy a dejar a partir del 1 de septiembre.

La Gaviota

Almata

Laguna

Te puedo comentar algo del almata, llevo veraneando allí los últimos 19 años (de 21...); respecto a la navegación, pues la gola del fluvia, termico casi todos los dias y de vez en cuando 2 o 3 dias de tramuntana fuerte.

Respecto al camping en si, es hiper-tranquilo, a partir de las 12 hay silencio, eeeeeeexcepto por la zona entre la "disco" del camping (que cierra a las 12) y el chiringuito de la playa, los jovenzuelos desaprensivos y felices migramos (si, me incluyo) al chiringuito y hay ruido hasta las 4-5, pero yo creo que es una zona evitable, te pones pasado el chiringuito, mas cerca del fluvia y ya no molestan. En la zona de la playa hay mas alemanes, por la parte interior mas holandeses.
Yo suelo estar en la parte de dentro, que hay mas sombra, voy a la gola en barca con el material encima, por la parte de la playa los arboles son mas pequeños y hay mas sol.

En fin, perdón por enrollarme, Saludos!
 
Jo sempre he anat a La Gaviota, quan passo per davant del riu no veig a ningú i a La Gaviota hi ha uns quans que fem windsurf, però gracies per la informació i aniré fer una volta.
 
He estat (De N a S) a Laguna, Almata, Gaviota, Ànfora, Aquàrius i Ballena.

Per a mi, Ànfora i Almata descartats per que són llargs i estrets = molta distància a la platja i molta densitat de gent per m de costa. (això cada cop és menys problema donat que no hi ha windsurfistes enlloc). La laguna, té el problema de l'eutrofització de l'aigua del Muga (aigua verda). Per cert, Josep Maria, quan dius "a tiro de Bici", vol dir que han posat un pont? (Vaig treballar en aquesta platja, vivint al camping el 87 i el 88. I no hi he tornat). Fan preu de temporada?, quan tanquen?. La Ballena és la bomba, però cada cop tanquen més aviat (Setembre). La Gaviota, m'agrada, però certament està una mica lluny de l'aigua. Aquest agost-octubre estic entre aquarius i gaviota, però no descarto Laguna.

Salut
 
A veure que jo m'enteri una mica. Per increible que sembli després de 20 anys de windsurf només he pujat a Girona buscant tramontana. Com us ho monteu? esteu parlant de anar-hi de vacances i estar uns dies/setmanes? pujeu cada cap de setmana a l'estiu (tan asegurat està el garbí per allà? força?), agafeu parcel·la per tota la temporada (ja veig que algú si)? Quina vergonya a aquestes alçades haver de preguntar aquestes coses... Es que vull aprofitar el que no he aprofitat fins ara i "el gusanilllo" es mou més que mai.
 
Jo tinc tot el material de wind al Club Nautic de Castelldefels i fart de tant esperar el vent i cada vegada anava agafant material més gran i tampoc navegava, m'he animat a comprar-me una caravana i deixar-la a Sant Pere Pescadors, i pujar els caps de setmana, jo havia pujat de bungalow quan hi ha tramuntana però no puc tots els caps de setmana..., la vaig deixar 5 dies i vaig poguer navegar 4 dies seguits, val que era amb 115 litres i 7.6 de slalom, a Castelldefels solament 2 dies [bonk] els meus amics . I ademés tinc el SUP.
També la vull deixar a Puigcerda l'hivern i aprofitar per esquiar.



silent dijo:
A veure que jo m'enteri una mica. Per increible que sembli després de 20 anys de windsurf només he pujat a Girona buscant tramontana. Com us ho monteu? esteu parlant de anar-hi de vacances i estar uns dies/setmanes? pujeu cada cap de setmana a l'estiu (tan asegurat està el garbí per allà? força?), agafeu parcel·la per tota la temporada (ja veig que algú si)? Quina vergonya a aquestes alçades haver de preguntar aquestes coses... Es que vull aprofitar el que no he aprofitat fins ara i "el gusanilllo" es mou més que mai.
 
fersan dijo:
¿sabes el precio por meses en el Laguna?

Pots mirar-ho tu mateix a la seva web: http://www.campinglaguna.com

xavibal dijo:
La laguna, té el problema de l'eutrofització de l'aigua del Muga (aigua verda). Per cert, Josep Maria, quan dius "a tiro de Bici", vol dir que han posat un pont?
Fan preu de temporada?, quan tanquen?.

Lo de l'aigua verda passa poques vegades, i en funció del vent i corrents del mar, de fet molts cops ens hem preguntat qué dimonis es, hara ho he mirat (http://ca.wikipedia.org/wiki/Eutrofitzaci%C3%B3). El fet es que des que jo vaig allà (uns tres anys) el problema es molt esporàdic i desapareix en qüestió d'hores ... quan ho he vist afecta tan sols una petita franja parale·la a la platja i si hi ha vent no s'ha deixat de navegar per això.

A tiro de bici vol dir que a uns 1.500 m. del càmping, a nivell de l'entrada als Aiguamolls per la depuradora, hi ha una passera de fusta que creua la Muga i et trobes directament a Empuriebrava, al google Earth es veu molt be.

Fan preu de temporada Baixa a primavera (mig març a final de juny) i tardor (25 d'agost a mitjans de novembre), que es quan jo hi poso la caravana, Juliol i quasi tot l'Agost piquen molt fort, com els altres campings, no?. Els preus de temporada que surten a la web son els dels jubilats, hauràs de trucar o millor enviar-hi un email, En temporada alta hi ha alguna guiri a la recepció que tan sols parla "viking" i si està sola no t'entens ...

Les dates que et poso son de memòria, aprox, pots confirmar-les a la seva web, com els preus, i donar un cop d'ull al camping, hi han videos per fer-te una idea,

silent dijo:
Com us ho monteu?

Ja t'he contestat el que jo se i faig ... lo del vent, no hi ha Deu que ho certifiqui enlloc, no creus ??? Uns quans posts abans ja n'he parlat.

Per cert ... cuida al "gusanillo", això de que bellugui es bona senyal ... per molts anys !!!

Bon vent nois, a veure si coincidim !!!
 
Tinc que trucar per que a la web no posa res de preus per mesos..., ens veurem a partir del 1 de setembre [windsurfing.gif] , ja que espero pasar unes minis vacances amb els nens abans de començar el cole i posar el meu turmell a to.
 
silent dijo:
A veure que jo m'enteri una mica. Per increible que sembli després de 20 anys de windsurf només he pujat a Girona buscant tramontana. Com us ho monteu? esteu parlant de anar-hi de vacances i estar uns dies/setmanes? pujeu cada cap de setmana a l'estiu (tan asegurat està el garbí per allà? força?), agafeu parcel·la per tota la temporada (ja veig que algú si)? Quina vergonya a aquestes alçades haver de preguntar aquestes coses... Es que vull aprofitar el que no he aprofitat fins ara i "el gusanilllo" es mou més que mai.
Sempre mirem allò de fora com el millor. Jo fa temps em vaig proposar valorar allò que tinc aprop.
Sant Pere Pescador, per a mi, és el millor spot del mon........per windsurf familiar. 0-5 Kn fins les 12, per fer platja i ensenyar a navegar els xurumbeles. I a partir de les 14, mooolts dies per planejar, si tens el material adequat. Jo en dic "material d'aleman": 125 lt i 7.0-7.5. Això va de menys a més, d'abril fins setembre. El mes de juliol, és sempre el millor. I per suposat, el clima mediterrani, és variable per definició. Hi ha anys que és més per fórmula i d'altres per freewave + 5.9.
El camping, si estàs aprop de la platja, et permet agafar vents poc previsibles. Tramuntanes matineres abans d'esmorzar.
Llevants tèrmics en dies de ponent (que duren mitja horeta), gregals que no saps d'on surten. L'any 2009, vaig navegar 11 de 15 dies amb una tabla de 85 lt i 5.9 ( més o menys la 2a quinzena d'agost). Per suposat, no és normal i he comptat dies que vaig navegar a les 7 a.m. Us passo una foto.

Josep Maria, moltes gràcies per la info de La Laguna. El riu, entenc que està més net que al 88. I això del pont, et pot estalviar molts pantalons mullats.

_DSC9565copia.jpg
 
Impresionante la foto xavibal

Y tienes mucha razon en que a veces no valoramos lo que tenemos al lado

Hace un par de años que descubrí que Barcelona y alrededores tiene varios spot muy buenos para navegar sobretodo desde marzo hasta ocutubre.

Yo por ejmplo que peso poquisimo con 7.5m y 6m puedo planear mínimo 1 vez por semana
 
Donada la dispersió argumental d'aquest post, he canviat el títol del post per a si volem trobar la informació que hi heu posat en un futur.
Xavier, després de la meva "exhibició" de l'altre dia, la teva foto fa mal [big-laugh]. Quina enveja !!
 
Referent als càmpings de St Pere, jo vaig estar fa 3 anys, una setmana d'agost, a un Bungalow de la Ballena Alegre (els Mediterranis), i s'hi està de conya. Estàs davant de la platja. Pots muntar al jardinet del bungalow i de seguida ets a l'aigua. El que passa és que només em va fer vent 3 o 4 dies, i algun se'm va escapar perquè anava amb la parella, que no fa windsurf, i algun dia vam anar a alguna cala. El que passa és que t'ho fan pagar. Si hi vas 4 surt més a compte, però sent 2 vam pagar 60 € la nit cadascun (a preu d'hotel de 5 estrelles, vaja!). Com perquè no faci vent ...
 
Jordi_montcada dijo:
Donada la dispersió argumental d'aquest post, he canviat el títol del post per a si volem trobar la informació que hi heu posat en un futur.

Bona idea !!!
 
gemma79 dijo:
...anava amb la parella, que no fa windsurf ...


"coi!!!!" això si que és nou!!! ella navega i ell no, el mon al revés!! (toma dispersió argumental)

Per cert, gràcies per les explicacions de la Platja Salvatge i la general sobre "aprofitar Sant Pere".
 
Es important porta material gran per poder navegar molts dies, 7.6. i 115 litres i si tens sort una més petita de 5.8 i 90 litres

El que passa és que només em va fer vent 3 o 4 dies, i algun se'm va escapar perquè anava amb la parella,
 
Eric / wind dijo:
gemma79 dijo:
anava amb la parella, que no fa windsurf
I que espera per aprendre'n. [sorprendido]

Tots dos windsurfistes us ho pasarieu de coña, i nomes us faltaria fer-vos amb una furgoneta (nova o vella) per a viatjar per tota la costa gaudint de platges increibles (Portugal, Tarifa, Almeria, França, Cerdenya...etc).
I lo romàntic que es dormir a la furgo i despertar-se a la platja amb el soroll del mar. [ojos]

Diga-li al teu company que molts windsurfistes anelen que la seva dona els acompanyi en les navegades. Que si ell no espavila li fotran la novia.... [risas]

Una altre cosa seria que tingues algun impediment fisic, aleshores callo... [aiba]


No, no .., no té cap impediment físic. I li encanta la platja, però no és massa esportista. Alguna vegada li he intentat ensenyar, però com que veig que no hi posa ganes i que no en farà mai, passo d'escarrassar-m'hi. I m'agradaria molt, que s'hi aficionés, eh. Envejo les parelles que fan windsurf tots dos. És que navegaria molt més! Però ell, a sobre de no agradar-li, tampoc li agrada acompanyar-m'hi: diu que quan fa vent i està la platja plena de windsurfistes no es pot banyar tranquil perquè té por que l'atropellin, i que estar sol a la tovallola també és un pal. Total, que últimament prefereixo anar-hi sola, i així no haig de patir per si s'avorreix.
Estava disposada a pagar-li un curset i tot. Però ell volia que l'hi ensenyés jo. I tot i que li ensenyava amb la meva tabla de 135 litres, reconec que per començar és millor una tabla d'aquelles tan pesants amb orsa i tot, no? Jo, almenys, en vaig aprendre així. Recordo que era fàcil, mantenir-te dret dalt de la tabla. I ara, si em trec de sobre la tabla de 135 l, perquè ja vaig amb la de 105, encara més xungo, d'ensenyar-li.
En fi ..., una pena.
 
Bufff enseñar algo a tu pareja, no lo recomiendo para nada, se empieza a mezclar los sentimientos con el aprendizaje de un deporte y al final siempre se complica, lo mejor un curso, pero si no hay ganas, no hay ganas,...

dile que haga un curso de kite que es más fácil [smilie=star-wars-smiley-023.gif] el lado oscuro es muy atractivo...
 
Volver
Arriba