Pont del 5 al 7 de març

sos4l

Totalwind Hero
Mensajes
2.354
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Seguro que a algunos aun os duele todo de este finde de tramuntana brutal, pero como no todos tuvimos la suerte de poder navegar pero si algunos tenemos la suerte de tener el proximo lunes festivo... a ver que tenemos para este puente!

de momento el guru marca SE el domingo, sant pere o why not un golpe de marin en leucate/st cyprien [applaudit]
 
Jo he somniat amb 3 dies de marinada a Sant Pere, pero encara falta i molt i la temperatura no ajuda.
 
Jo segurament baixare el pont cap a baix o sigui que si algu baixa a Trabu donçs ja fare per que ens veiem.
 
el guru está algo loco en cuanto a la previ del finde, pero de momento el sitio idoneo parece ser leucate;
tram el domingo (???)
marin el lunes (algo más seguro)
habrá que esperar un poco a ver si se estabiliza la previ [sherlock.gif]
 
carlesmicro dijo:
sos4l dijo:
tram el domingo (???)
marin el lunes (algo más seguro)
Què és tram i marin?
aixo, "tram" es tramuntana i "marin" es com es diu el vent de SE en la zona de Leucate.

Eric / wind dijo:
Vamos, Garbi de tota la vida... [big-laugh]
no crec que es com el garbi. Quan vaig navegar amb SE en Leucate venia amb pluja sempre...al meu entendre es degut al mal temps (al mateix temps en barna hi ha previ de levant).

vinga... ha canviat la previ un altre vegada... nomes SE ara.
 
Amb S o SE, St. Cyprien amb onada (rollo Pals).
 
alextxell dijo:
Amb S o SE, St. Cyprien amb onada (rollo Pals).

i en Leucate es pot navegar a Eole (Barcares) si no voleu sortir al mar obert.
 

Adjuntos

  • 180394_129197087147690_100001721987090_174718_5980664_n.jpg
    180394_129197087147690_100001721987090_174718_5980664_n.jpg
    91,6 KB · Visitas: 666
estarem pendents de la previ jo començo a tenir mono de material petit, meu escalfat el morro [windsurfing.gif]
 
Pues vinga Carli dema i divendres tens oportunitat, Vilanova pinta molt be. Aviam si tenim sort, els que nomes anem divendres, i dema bufa i aixo fara que quedi onadeta per divendres [windsurfing.gif]. La onadeta de Vilanova es moooooool facil, si no es desfasa esclar, a mes si surts enganxat a l'espigo tens sortida plana i despres tota la platja per surfejar.
 
La playa del Bogatell (junto a la Base Nautica) tampoco es mal sistio para navegar con gregal y un poco de ola "guarra"

Con la protección del espigon se entra bastante bien al agua y si se cumple la previ podemos tener entre 12 y 18 nudos a ver a ver que yo tambien me estoy calentando [heavy]
 
Como no vea el viernes claro lo de Barna igual me voy a Vilanova.

Alex ¿vas a ir el viernes a Vilanova?

¿Es aquí donde se navega?
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Passeig+Mar%C3%ADtim+de+Ribes+Roges&daddr=Passeig+Mar%C3%ADtim+de+Ribes+Roges&hl=es&geocode=FbrZdAIdADMaAA%3BFd7XdAIdBC0aAA&mra=dme&mrsp=1&sz=16&sll=41.210672,1.71876&sspn=0.008911,0.01929&ie=UTF8&ll=41.209833,1.716549&spn=0.008911,0.01929&z=16
 
Mirando el mar a la derecha del puerto, en la primera playa, la que tiene la bocana del puerto
 
al final parece que este finde solo habra previ en tarifa... [muro]
asi que plan B: direccion andorra!!!
 
Volver
Arriba