Presenta't / Preséntate a la comunidad

Hola me llamo Hugo [victory.gif]

Soy el hijo de Enrike [smilie=squezer.gif]

Ya he probado el windsurf me estoy peleando [smilie=star-wars-smiley-023.gif] pero me ha gustado. [windsurfing.gif]

Nos vemos en el agua. [isla]
 
Benvingut Hugo, almenys has començat abans que el teu pare (jejeje)... Però d'altra banda tens el millor mestre que un windsurfista pot tenir. Enhorabona company!
 
Benvingut Hugo!! material no et faltará ni ganes de portarte!
 
Enrike dijo:
[big-laugh]

Hugowaveman dijo:
Hola me llamo Hugo [victory.gif]

Soy el hijo de Enrike [smilie=squezer.gif]

Ya he probado el windsurf me estoy peleando [smilie=star-wars-smiley-023.gif] pero me ha gustado. [windsurfing.gif]

Nos vemos en el agua. [isla]

Es un placer conocerte Hugo, Bienvenido.

Jajaja, las ganas que tienes de subirlo a la tabla y poder llevartelo por los spots,

http://2.bp.blogspot.com/_wD9nTaA_otY/S_o4mRUkneI/AAAAAAAAAzc/yyEW1jmLuX8/s1600/liam-20100518-1.jpg
 
Gracias a todos por vuestros comentarios, mi hijo todavía es pequeño (en julio cumple 8 años) pero se ha leido vuestros comentarios en este post y le han gustado mucho y cada día me pregunta si alguien más le ha escrito algo [big-laugh]

Esta semana santa me lo bajare a L' Ampolla, como alli es agua plana como un plato aprovecharé para hacerle un curso intensivo a ver que tal, ya lo está deseando, a la vuelta nos explicará como le ha ido.
 
Esta semana santa me lo bajare a L' Ampolla, como alli es agua plana como un plato aprovecharé para hacerle un curso intensivo a ver que tal, ya lo está deseando, a la vuelta nos explicará como le ha ido.[/quote]

Esperamos impacientes su bautizo [saludo]
 
hola!
tambe fa temps que estic chafardean el foro, pero mai me havia presentat!
soy nico y vivo en el masnou. todavía no he comenzado a navegar pero estoy deseando hacerlo. paso toda la semana en el foro, ya que trabajo pocos días a la semana (soy técnico de sonido) y estoy cada día más pendiente del viento y de que sucede en el mundo del windsurf de catalunya. tengo pensado hacer un curso en Ocata Vent para la primera semana de junio (si todo sale bien). y estoy buscando material de segunda mano para comprar, equipo completo! así que si sabeis de algo me dan un toque.
bueno, nos vemos en el agua!
salut.
nico
 
Enrike dijo:
Gracias a todos por vuestros comentarios, mi hijo todavía es pequeño (en julio cumple 8 años) pero se ha leido vuestros comentarios en este post y le han gustado mucho y cada día me pregunta si alguien más le ha escrito algo [big-laugh]

Esta semana santa me lo bajare a L' Ampolla, como alli es agua plana como un plato aprovecharé para hacerle un curso intensivo a ver que tal, ya lo está deseando, a la vuelta nos explicará como le ha ido.


Hola hugo [saludo] Me gusta tu nick, espero que realmente lleges a ser un waveman algun día, no te arrepentirás!
 
Hola, bona tarda,

Em dic Carles i em volia presentar a la comunitat del Forum.

Volem promoure la modalitat de KITEWING a Catalunya. Aquest estiu estarem a la platja de Sant Pere Pescador per a qui vulgui provar el Kitewing a l'aigua.

Ens podeu visitar a FACEBOOK

http://www.facebook.com/pages/Catalunya-Kitewing/201248036583502

o bé a la nostra WEB

http://www.catalonia-kitewing.cat

Esperem el vostre "feedback"!! Animeu-vos a provar aquesta bellíssima nova modalitat, i bon vent!

Carles
 
Bona tarda, em dic Marcel, tinc 30 anys i soc novell novell.

Soc de castelldefels, i fa mig any llarg que estic intentant domar la meva taula, de moment va guanyant la taula.

Tot apunta a que la setmana pròxima portare el meu material al pendul, espero poder coincidir amb alguns de vosaltres allà.

Material amb el que suro i espero aprendre a navegar: fanatic shark 150 litres, north sails duke 5.9 i poc mes.

Per cert, hi ha alguna quedada a la vista?

Salutacions a tots!



Enviado desde mi HTC Sensation Z710e usando Tapatalk
 
Benvingut! aquest esport es per persistents , me que per habilidosos, o sigui que endevant!
 
Bon any a tots

Em dic Brian

43anys i descontant uns 10anys que vaig tenir el material amagat en un garatge
dels 15/16 que faig windsurf sempre que puc

El meu spot habitual es St Antoni Calonge al costat de Palamos
On es pot navegar sovint en Formula,i de tant en tant quan entra una bona garbinada fun board

Bon vent i ens veiem al aigua

Brian
 
Brian dijo:
Bon any a tots

Em dic Brian

43anys i descontant uns 10anys que vaig tenir el material amagat en un garatge
dels 15/16 que faig windsurf sempre que puc

El meu spot habitual es St Antoni Calonge al costat de Palamos
On es pot navegar sovint en Formula,i de tant en tant quan entra una bona garbinada fun board

Bon vent i ens veiem al aigua

Brian

Benvingut!
Jo navegava a Sant Antoni i, si tu navegues des dels 15, segur que vàrem coincidir... fa molts anys. Jo sortia des de "la Jijonenca" de més cap a Palamós.
Tinc ganes de tornar-hi un dia de garbí.
Surts des de Torre Valentina, des del Tsunami o d'algun altre lloc?
 
Hola Carles

Vaig començar a l'escola que hi havia al port d'Aro.

Efectivament surto del Tsunami , es on hi tinc el material o be del pont de Torre Valentina si es garbinada

Ens veiem al aigua, si veus una C2 amb la bandera de Noruega o una Naish blanca ,avisem "la farem petar"

Bon vent

Brian
 
Brian dijo:
Hola Carles

Vaig començar a l'escola que hi havia al port d'Aro.

Efectivament surto del Tsunami , es on hi tinc el material o be del pont de Torre Valentina si es garbinada

Ens veiem al aigua, si veus una C2 amb la bandera de Noruega o una Naish blanca ,avisem "la farem petar"

Bon vent

Brian
Ok. Si algun dia hi vaig, t'aviso. Jo sempre porto el material amb el remolc de la signatura, o sigui que és fàcil conèixer-me.
Dues coses que em couen la curiositat:
a) Dius que amb garbí surts de Torre Valentina. Com que sempre he sortit del mig de la badia i mai no he anat a Torre Valentina amb wind, em pregunto perquè. No és més còmode sortir del mateix Tsunami, però en lloc de per la banda dreta de l'espigó, per l'esquerra? Quina avantatja hi ha de sortir de Torre Valentina?
b) A l'hivern són freqüents els garbins?
 
Eric / wind dijo:
Benvingut Brian.

Jo em vaig criar a Platja d'Aro pero ja fa anys que he vingut a viure a Barcelona. Suposo que fas referència a la escola del propietari de3 la botiga Brutus. La tenia justa abans d'arribar al Port d'Aro.

Ja intercanviarem impressions un dia que torni a Torrevalentina.


Efectivament Eric

En Toni "Brutus" es responsable de molts adictes del wind de la zona

Bon vent

Brian
 
Hola Carles

Surto del pont que va a Torre Valentina quan fa garbinada ,sobretot a l'estiu perque hi ha un canal de sortida i t'estalvies la bronca dels
"vigilantes de la playa" a mes la ratja entra mes be, a l'hivern el costat esquerra de l'espigo va be per sortir i esquivar les onades de sud.
Garbinades ............aquest hivern poques, menys de les habituals a veure si canvia i t'aviso

Bon vent

Brian
 
Volver
Arriba