VILANOVA DISSABTE 7 MAIG

jvr

Totawind Maniac
Mensajes
464
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Una altre sessio de onades a vilanova, el vent va fer una mica e tonto a primeres hores de la tarda, jo vaig arrivar a la platja cap a les 12, ja hi havia onada pero es sortia, amb alguns problemes perque el vent de repent es quedaba a cero, a parti de la una va pujar una mica i es podia sortir millor, bastanta onada ja, el vent mes constant pero fent pujades i baixades no ratxes, sortint del espigo del port mes vent, a estones pasat a estones justet, jo amb 100l y 6,2 metres, molta mar a dins, mareton, lo onada del port es imp... [fcp] quan la pases saltes o saltes, en general vaig navegar a fora del espigo, no me la vaig voler jugar amb les onades, pk despres per fer el water... era complicat, nomes al tornar cap a terra intentava fer alguna cosa pero em falta mooolt wavesailing. cap a les 4 el vent es va reforçar vaig montar 5m pero ja no m hi vaig posar, el mar es va posar serio, serio, 4 a laigua i 2 kites (que no van fer gaire acte de presencia en tot el dia), fins les 17 30 que semblava mes ordenat poc a poc va baixar el vent, a les 6 va acabar suposo. diuen que aquests dies valen per 20... jo porto dos en tres setmanes!!!
Per cert un dia ple de coneguts del foro. fins la propera
 
Jo vaig equivocar-me de ple en el material. Vaig portar 85L i 4,7 com a vela més gran. Suposo que pagant novatada de vilanova, vaig creure massa en la previa :)
 
molta gent anava amb 5,3m i pocs litres, el que pasa que a estones estaben parats, fora del espigo hi habia mes vent. A veure la propera.
 
Vaig estar fins les 5:30 amb 5m i moooolt be, vent suficient per passar la trencant i onadots espectaculars, surf facil i molt nivell a l'aigua, que millor que aixo? Mai havia vist tants windsurfs a Vilanova!!
 
Gpe dijo:
Vaig estar fins les 5:30 amb 5m i moooolt be, vent suficient per passar la trencant i onadots espectaculars, surf facil i molt nivell a l'aigua, que millor que aixo? Mai havia vist tants windsurfs a Vilanova!!
Ets un crak!!! a partir de les 4 quedaven ven pocs a l aigua, aixo si a la 1 eram uns quats!!!
 
jvr dijo:
cap a les 4 el vent es va reforçar vaig montar 5m pero ja no m hi vaig posar, el mar es va posar serio

Vaig fer moltes rentadores, però ja s'ha sap! Vilanova és segur val la pena probar-ho, si no surts a la primera surts a la segona o la tercera, però quan surts... tens la recompensa.
 
Gpe, ja m'esxplicarás el turc per escaprar-se a navegar amb els canvis logistics... [qmeparto]

Felicitats!
 
not dijo:
Gpe, ja m'esxplicarás el turc per escaprar-se a navegar amb els canvis logistics... [qmeparto]

Felicitats!

jajaja Merci! Igualment, moltes felicitats!
El truc és una llevantada a casa! [goofy]
 
jo no vaig tindre molta sort a Vilanova no vaig poder sortir del trencant i al final vaig decidir deixar-ho tenia que estar a primera hora de la tarda a casa, pero va anar molt be, proxima vegada serà.
Ah per cert vaig coneixer a mes gent del foro.
 
Volver
Arriba