Què tal el càmping Port de la Vall, de Port de la Selva?

gemma79

Totalwind Addicted
Mensajes
328
Puntos
0
Hola a tots:

Algú ha estat al càmping Port de la Vall de Port de la Selva? M'agradaria navegar algun dia a Port de la Selva i com que és lluny, em valdria més la pena quedar-m'hi a dormir. El que voldria saber és què tal està per anar-hi amb material de windsurf. S'ha de caminar molt, amb el material, per arribar a l'aigua?

Es pot aparcar, davant aquella platja, sense ser del càmping?

Si algú hi ha estat i me'n pot parlar, us ho agraïria.

Adéu!
 
Hola Gemma
Hi varem passar una nit l'any passat. El camping no es de 1a però es suficient per una estada curta.
Varem trobar el personal molt amable.
La platja la tens a tocar. Compta, em sembla recordar que no es de sorra, es de galets.
Per navegar cap problema, passes una porta, baixes unes escales i ets a la platja.
S'hi pot navegar sense problemes, això si, la tramuntana entra de costat, si derives i falles al tornar ... vas al poble !!!
Jo hi vaig estar amb vent del sud, fortet, i es al contrari ... mar endins, a Marsella !!!, de fet van anar a buscar un noi que no podia tornar amb una barca.
Es agradable anar al poble a peu per el camí de ronda al caure la tarda ...

Aquí tens la seva web, amb un video una mica neguitòs http://www.campingportdelavall.com/ (en el video es veu tot el rato com bufa !!!)
 
Gràcies per la informació, Josep Maria. A veure si m'animo a anar-hi algun dia. Tinc entès que la tramuntana a allà aixeca onada, oi? En canvi, el sud hi ve de terra i deixa el mar pla, però .., és clar, és el que tu dius, que si no pots cenyir bé te'n vas cap endins. Això sí que em jinyaria.
 
Leucata, Gemma!

No és que tingui res en contra de Port. És un gran lloc, un poble molt bonic i s'hi navega molt bé. Però m'agrada tan Leucata que m'estranya que la gent no hi vagi més. Per mi hi ha hagut un abans i un després d'haver anat a Leucata. I ho vull compartir.

Allà es perd la por del vent fort! No hi ha onada ni trencant. En alguns spots fas peu sempre (parc-a-huitres), la previ no falla mai!, bordos tan llargs com vulguis, aparcament a manta i gratuit, només hi ha navegants, ningú per molestar ni que molesti...en fi, el paradís del windsurf per gent del nostre nivell. No hi ha roques contra les quals pugui xocar el material o un mateix si les coses van malament... L'únic problema és que el vent és ratxejat. Però no és greu, perquè la ratxa dura minuts i pots adaptar-t'hi. Si puja molt, t'esperes una mica. Si baixa, sures una estona si tens prou volum de planxa i, si no, t'esperes. Però és un inconvenient menor comparat amb la resta d'avantatges!

Ah! I a Port el vent també és ratxejat. I el temps en cotxe és si fa no fa el mateix. Potser deu minuts més i prou.

[windsurfing.gif]
 
Volver
Arriba